Thursday, June 19, 2008

Jawatankuasa PLAS

Assalamualaikum. Terduduknya makcik di sini untuk memperkenalkan ahli jawatankuasa PLAS yang samada dipersetujui atau tidak oleh mereka-mereka yang terlibat.

Presiden: Arm Pis Punya So'od

Setiausaha Tak Sulit: Saripah Airynak Runah Bintam

Lajnah Pemakanan: Aiwanak Masak Lomak

Lajnah Menyakat: Atyrak Tyreks Toxic

Lajnah Suara Sumbang: Korak BWOV(nama sebenar dirahsiakan)

Lajnah Jualan Langsung: Ajaik Ascorp QSHE

Lajnah Chipsmore: Apeng Afina Luxor (kejap ada kejap takda bak kata presiden)

Untuk aktiviti ucapan alu-aluan seterusnya makcik akan beri laluan kepada tuan presiden untuk membuat teksnya. Untuk ahli-ahli yang tak puas hati dengan pembahagian jawatan, sila emailkan aduan anda ke alamat email ini: saya_tak_puas_hati@plas.com

Dengan ini, makcik menyeru ahli-ahli Plas supaya membuat pembayaran ikelas kepada makcik supaya makcik dapat menyetelkan bil kad kreditnya. Sekian, Terima kasih.

18 comments:

Tengkorak Hidup said...

Memang X Boley Buat Aduan..Dan X Bagi Buat Aduan..Sbb Email Itu Pelesu...Wakaka..

Ini Semua Geng Khairy Jamaludin Ni..Gila Kuasa Punya Line..

Tengkorak Hidup said...

Lupa Jawap Salam..Waalaikumsalam..

Anonymous said...

sy ingin membuat aduan..

cik telah mentukar nama identiti lann sesuka hati.. oleh itu tukarilah ia kembali..

aiwanak = awanak
ajaik = betul dah.. mmg ajaik!
apengek = x perlu tukar.. aku dah suka
armuk = cik lupa taruk hensem kat ujung
atyrak = ya! tepat sekali! (tp perlu hati2.. duri dlm daging ni.. syhhh)
korak = akorok
makcik = amakcik!
rynak = arunak

dont simply2 change or play2 with identiti lanun ok!

Tengkorak Hidup said...

Cik Lann Ni Sapa..?

Ahli Baru Lanun Kah..?

Unknown said...

hohoho....mestilah guna email pelesu. nanti orang spam pulak kalau letak email betul2.

Khairy Jamaludin tak terlibat dalam PLAS ni harap maklum!

makcik dah tukar nama2 tu tapi utk yang ni: armuk = cik lupa taruk hensem kat ujung, rasanya tak perlulah kot :))

LadyTiz said...

duri luar daging tu mesti si O'od bersiri berseluar daun kecik tuh..

*laarikkkkkkkk...

Unknown said...

Presiden adalah GAGAL!!!! hahaha

Anonymous said...

hurup U kat laptop ni sangkut2.. berapa kali nak inpom!

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

hoho... presiden begitu ligat membuat alasan nampaknya...

aku tanak lajnah jualan langsung...

aku nak lajnah hartanah serta harta2 yang lain yang boleh membantu aku untuk menjadi kaya raya lalu beraya dengan gumbiranya nanti...

belum ada diisi lagi kan?

p/s : don werri pn. bendahari... bab kolek yuran takpe laa, yu uruskan...

MakcikMuda said...

assalamualaikum.

terberaknya saya di dalam jamban adalah utk mengumumkan jawatan naib presiden adalah saya sendiri.

sekian.

saya yang gila kuasa,
arunak sexxy.

Tengkorak Hidup said...

Runak Busuk..

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

SaYe BaNGKaNG !

xMo La LaJNaH MaKaNaN :((

ai KaN SePaRe KuRuS :((

MaNe LeH aDe KaiTaN DgN MaKaNaN² :((

NnTi TeRuS JaDi SePaRe GeMoK PLaK :(( uWaAaAa!!!

MakcikMuda said...

di dalam jamban oke. bukan di depan laptop b-(

awanak xmo terima kenyataan dirinya separa gemok.

*lalallarikk!

Unknown said...

lajnah2 adalah tetap dan tidak boleh diubah :))

*aku sangat jahat :))

Anonymous said...

mak aih...jawatan aku bes siot...leh slalu makan biskut chipsmore...tengkiu mister presiden..i lap u pkai kain buruk... :D

Tengkorak Hidup said...

Ah Sudah Laa..!

EpaL c0keLaT said...

Buleh menyampuk tak? :|

13may said...

saya nak komplen....

pasaipa emel yg saya hantaq (sebab tak puashati) bounce semula???

saya nak protes!!!

protesss!!!

:D